ХСМ – міждисциплінарна мережа аналітиків, науковців та незалежних експертів
Харківська соціологічна мережа об’єднує харківських дослідників, які займаються прикладними соціальними дослідженнями у Харкові та поза його межами. На нашому інтернет-ресурсі ви можете познайомитися з результатами їх роботи з перших рук, почути думки провідних харківських експертів з галузі соціології, урбаністики, соціальної географії та політології, взяти участь у обговоренні актуальних питань розвитку Харкова.
Склад мережі

New Image Marketing Group
ТОВ New Image Marketing Group було створено у 2003 році харківськими соціологами та маркетологами. New Image Marketing Group постійно проводить всеукраїнські та місцеві соціологічні та маркетингові дослідження на замовлення провідних соціологічних компаній, міжнародних інституцій, українських та міжнародних компаній, громадських організацій. Компанія є колективним членом Української асоціації маркетингу
до сайту
Human Research
ТОВ Human Research – це дочірня компанія New Image Marketing Group, яка спеціалізується на використанні сучасних цифрових технологій проведення соціальних досліджень. Компанія проводить міжнародні, всеукраїнські та локальні дослідження та базі власної САТІ-студії (телефонні опитування), онлайн-інтерв’ю на базі власної панелі та інноваційної онлайн-платформи, фокус-групові дослідження онлайн тощо.
до сайту
Інститут Харкова
Інститут Харкова було створено в 2021 році групою архітекторів, урбаністів та соціальних географів. Інститут Харкова – це громадська організація, яка займається дослідницькою та аналітичною роботою, спрямованою на вдосконалення міських просторів, пошук оптимальних шляхів розвитку локальних громад та впровадження технологій взаємодії людини, суспільства та публічного простору.

Харківське відділення КВУ
Харківське обласне відділення ВГО “Комітет виборців України” – громадське об’єднання, місією якої є активізація громадян до участі в управлінні державою та реалізації своїх конституційних прав. Починаючи з 1998 року організація постійно бере участь у виборчих кампаніях як незалежна громадська інституція. Під час виборів Відділення регулярно проводить моніторинг виборчої кампанії, організовує заходи з правової освіченості та активізації виборців, займається спостереженнями, моніторинговими дослідженнями та аналітичною роботою.
до сайту